środa, 30 stycznia 2013

Royal cd.

Czasem jest tak, że zaczynam szyć jakiś wzór jako konkretny element biżuterii, a ostatecznie kończę go jako coś zupełnie innego. Tak też było z kompletem Royal (prezentowanym już kilka postów temu). No właśnie, z kompletem, choć zaczynał on jako... kolczyki. Czasem jest też tak, że jakiś wzór nie chce się ode mnie odczepić i muszę robić kolejne elementy (znowu Royal :) ).
Dziś zatem Royala część dalsza - broszka / spinka / aplikacja - 3 w 1.
Może w końcu przestanie zawracać mi głowę ;)




A dla przypomnienia, reszta kompletu.



5 komentarzy:

  1. piękne są te woje sutaszowe prace.Precyzja , elegancja i urok..podziwiam i zostaje stałym wiernym obserwatorem;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały komplet, cierpliwość, precyzja i pomysłowość została doceniona. Przepiękny komplet. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Miło mi, że Ci się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego, komplecik w tym stylu pasowałby do mojej sukni ślubnej dlatego napisałam wiadomość z zapytaniem:)

    OdpowiedzUsuń